minä jännitän
minä jännitän
[                 ]
minä siirryn tähän "minä jännitän"
   tässä välissä minä jännitän
   esiintyä
minä jännitän jännettä
   tässä välissä antiloopit kirmaavat vapaasti leikkiautokentän ympäri
                  on luonnollista       
         miten minä jännitän kun sinä katsot luonnosta
                                           lista on
                  on luonnolla lista
         miten tätä voisi jatkaa luonnottomuuksiin    miten jännitän
         miten katsot
antilooppeja
antilööppejä
antiluuppeja
   minä ajattelin miten minä jännittäisin
   minä ajattelin myös syödä
         miten siitä suli merkityksiä
         miten mielen vaskooli huuhtoi tyhjyyttä
         miten
      tässä välissä minä en ajatellut mitään
      tässä välissä tyhjä tila on huojuva sananjalka
      tässä välissä antiloopit voivat vielä ihan hyvin
      tässä välissä metsä on vapaa sisäisistä ongelmista

                    lönkyttelen sisään ahnain katsein mutta edellisestä epävireisenä jos mieli suolet ulkona ruokailla liukuhihnasta piirtyä kuvien juuret irrota pudota alas taulukoihin kasvaa amputoidut sormet puskutraktori uudelleenohjelmointi ajaa se unelmointi pihan läpi matalaksi vaan nyt menee liian lujaa paluu takaisin sinne mistä
sulin tulin